GOODGROOVE RECORD STORE

Pomoc

Informacje o sklepie

Warunki handlowe
Wszystkie ceny są cenami brutto.

Goodgroove.pl dostarcza towar poprzez firmę kurierską DPD,Pocztę Polską lub Inpost

Zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 o ochronie danych osobowych informujemy, że dane osobowe naszych klientów są przechowywane w zbiorze danych naszej firmy. Dane osobowe przetwarzane są w celu realizacji statutowej działalności gospodarczej firmy, prowadzenia akcji promocyjnych i reklamowych z zachowaniem wymogów zabezpieczenia danych określonych w przepisach o ochronie danych osobowych.

- Każdy z Państwa dysponuje prawem wglądu do swoich danych, poprawiania, żądania zaprzestania przetwarzania danych oraz prawem sprzeciwu, który należy zgłosić do siedziby naszej firmy.

Dane adresowe firmy:

"GROOVE"
Piotr Mazur
Olsztyńska 10
71-042
Szczecin
Nip: 8522289417
Regon: 320943811

 

Jak kupować

Wymagania sprzętowe
Najważniejsze to posiadać przeglądarkę internetową z włączoną obsługę Java Script i plików cookies, ale nie jest to warunkiem. Zamówienia przyjmujemy też mailowo.


Czy zamawiając kilka produktów na raz zapłacę za kilka przesyłek?
Absolutnie nie! Wszystkie zamówione przez Ciebie produkty zostaną spakowane razem i wysłane jako jedna paczka.

Gdzie mogę edytować swoje dane?
Edycja danych jest dostępna po zalogowaniu w zakładce moje konto znajdującej się w górnym pasku menu.

Jak kupić wybrany produkt?
Aby kupić interesujący Cię produkt należy włożyć go do koszyka poprzez kliknięcie w przycisk "do koszyka" . Wybrany towar jest automatycznie przenoszony do naszego koszyka, gdzie następnie można zatwierdzić jego kupno poprzez złożenie zamówienia, bądź kontynuowanie zakupów i dodawać kolejne produkty. Zawartość koszyka można na bieżąco kontrolować i edytować klikając w pole koszyk. Kiedy już wszystkie towary, które ma się zamiar zakupić, znajdują się w koszyku, należy kliknąć przycisk "złóż zamówienie" i wybrać sposób płatności.

Zamówienia bez konieczności rejestracji
W tym celu wystarczy wpisać wszystkie potrzebne dane, wybrać formę płatności, potwierdzić zamówienie i czekać na przesyłkę. Taka opcja nie wymaga logowania.

Jak potwierdzić zamówienie?
Zamówienia w naszym sklpie nie wymagają potwierdzenia. Wystarczy dokonać zapłaty w terminie do 20 dni od złożenia zamówienia

Jeśli zapłata nie nastąpi o okreśonym terminie skontaktujemy się z tobą telefonicznie lub @. Jeśli jednak i to nie poskutkuje, zmuszeni jesteśmy takie zamówienie anulować.

Jak anulować zamówienie
Jeżeli posiadasz konto w naszym sklepie sprawa jest bardzo prosta. Aby zrezygnować z zamówienia, którego jeszcze nie wysłaliśmy, należy po zalogowaniu na sklepie użyć odnośnika "moje konto" i anulować wybrane zamówienia w liście zamówień. Zamówienia złożone bez rejestracji można anulować telefonicznie lub mailowo.

Jak zapłacić za przesyłkę?
Zamówienia są realiwozane po zaksięgowaniu pieniędzy na naszym koncie

Mbank
57 1140 2004 0000 3402 7185 4930

''GROOVE''
Piotr Mazur
Olsztńska 10
71-042 Szczecin
Polska

Na płatność czekamy 20 dni. Jeżeli potrzebujesz więcej czasu daj nam znać.

Promocje
Promocje i rabaty nie łączą się. Warunki promocji są opisane dla każdej akcji osobno.

Wysyłka i Dostawa

Jaki jest czas realizacji zamówień?


Czas dostawy na terenie Polski wacha się od 48h do 240h.

Wysyłki są realizowane raz w tygodniu.

Paczki nie są doręczane w weekendy i dni wolne.Przesyłki dostarcza firma kurierska DPD, Poczta Polska, Inpost

Gdzie mogę sprawdzić co się dzieje z paczką?
Można to zrobić korzystając z systemu namierzania paczek firmy kurierskiej DPD dostępnym pod tym linkiem lub na stronie Poczty Poskiej dostępnym pod tym linkiem. O nr przsyłki zostaniesz poinformowany mailowo po realizacji zamówienia.

Ile będzie kosztować moja przesyłka?
Koszt każdej przesyłki w naszym sklepie (niezależnie od wagi) wynosi:

9 zł wysłka za pomocą Inpostu [Paczkomaty]

12 zł wysłka za pomocą Poczty Poskiej

14 zł wysłka za pomocą Firmy Kurierskiej DPD

Jeśli jednak kwota zamówienia przekracza 300 zł, wtedy premiujemy Cię przesyłką gratis.

Reklamacje, zwroty, wymiana

Jakie są zasady reklamacji?
Wszystkie towary dostępne w naszej ofercie objęte są gwarancją producenta lub importera. . Jeżeli zdarzy się, że po otrzymaniu przesyłki wykryte zostaną wady towaru należy odesłać przesyłkę na nasz adres. Ze względu na koszty wysyłki sugerujemy Pocztę Polską. Nie przyjmujemy paczek "za pobraniem".


Piotr Mazur
Olszyńska 10
71-042 Szczecin
Poland



My, po skontaktowaniu się z producentem bądź importerem, w ciągu 14 dni, informujemy klienta o wyniku reklamacji.

Towar dotarł uszkodzony. Co dalej?
Jeżeli zdarzy się, że zamawiany towar zostanie uszkodzony w transporcie prosimy wezwać kuriera doręczającego przesyłkę w celu spisania protokołu uszkodzenia, oraz poinformować nas o zaistniałej sytuacji. W miarę możliwości prosimy też o przesłanie zeskanowanego protokołu na nasz adres e-mail. Ułatwi to i przyśpieszy procedurę reklamacyjną.

Czy mogę zwrócić towar który mi się nie podoba?
Na odesłanie towaru masz14 dni. Odsyłany produkt powinien być w stanie niezmienionym. W przypadku zwrotu gotówki, w ciągu 14 dni od momentu otrzymania przez nas zwróconego towaru, pieniądze zostaną wpłacone na podane konto lub za pośrednictwem systemu płatności użytego przy zakupie. Koszt zwrotu jest po stronie klienta.

Czy mogę wymienić towar na inny?
Jak najbardziej. Dopuszczamy możliwość wymiany towarów. Odesłany towar zostanie wymieniony na każdy inny zamówiony przez stronę, wybrany wedle uznania spośród dostępnych w naszym sklepie. Różnica w cenie będzie zwrócona na wskazane konto lub pobrana przy dostawie. W notatce do zamówienia prosimy uwzględnić iż jest to "towar na wymianę". Koszt zwrotu jest po stronie klienta.

Uwaga!.
Nie przyjmujemy paczek "za pobraniem".